Dag 10, 15 Juni. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Dag 10, 15 Juni. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Dag 10, 15 Juni.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

15 Juni 2012 | Spanje, Arona

Helloooo peeps!

Gister middag heb ik halverwege de middag toch nog even geholpen met het verven van de kamers! Eigenlijk was het best leuk. Lekker met 4/5 personen & een lekker muziekje op! ..

Het ging niet helemaal zoals het moest.. 1 muur moest een andere kleur in plaats van net als de rest geel. Ik verfde deze wel geel, oepsie! Gelukkig vonden ze het niet zo heel erg en kon ik een uur later met andere kleur verf er over heen! Haha. meer werk maar dat was niet zo heel erg! ;D

Dus. Je wilt niet weten hoe ik er uit zag. Me handen, me armen, me gezicht, me haar, me tieten, me nek, me voeten, me nagels, allesss!
Eigenlijk best grappig, maar ook best wel kut om het er af te krijgen ;P

Daarna heb ik lekker kunnen douchen!

Aan het einde van de avond hebben we in de meeting en aan het einde van de meeting afscheid genomen van die lieve ASTRID! Helaas, ondanks ik haar natuurlijk niet zo heel goed ken..

Vandaag.

Vandaag moest ik met Alex op de Eden boot. De eerste trip was een goeie trip! We zagen al snel Pilot Whales, Bottlenose dolphins en natuurlijk risso's! Zo ontzettend nice om te zien! jaa jaaa. nu worden jullie jaloers....

De dolfijnen kwamen onder de boot langs, net naast de rand van de boot uit het water & vele sprongen vaak met rare sprongen uit het water! ;D zo nice om te zien. Voor de boot, vlak naast me boot, achter de boot, OVERAL en deden echt vanalles! Kan het gewoon niet uitleggen want ik ben zo enthousiast hier over! ;D

Daarnaast heb ik nog wat mooie foto's kunnen maken van deze dieren. Natuurlijk maar 1 a 2 mooie foto's..

Helaas konden we maar 1 trip doen, want alex werd ziek en we besloten terug te gaan naar het huis. Vandaag nog wel even geregeld om morgen te kunnen try diven! Whoeeeepie doeepie. daar heb ik echt super veel zin in!

Het is dus Try diven in de turtle bay waar we gewoon zwemmen tussen de schildpadden en zoals Tom zei dat we ze gewoon kunnen aanraken! hoee niceeeeeee.

Sorry, maar ben super enthousiast vandaag! haha. Onwijs leuke en goeie dag gehad, en dit word ook een super dagje! ;D

Nog even wat research doen, foto's uploaden en dan vanavond uit eten en beetje feesten bij hellens.

fijne avonddd!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Juni 2012 - 19:40

    Mariette:

    Risso's! GAAF! Ja ik ben jaloers :D.
    Eet smakelijk, zing ze bij Helen's enne...
    Veel plezier morgen met je try dive ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: