2e weekend! - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu 2e weekend! - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

2e weekend!

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

17 Juni 2012 | Spanje, Arona

vrijdag 15 Juni.

Vrijdagmiddag waren Alex en ik al snel klaar met alles invoeren in de computer. Eigenlijk best grappig want ik kwam er achter dat ik toch wel Excel heb, maar dan op me mobiel, dus ik kon alles gaan invullen in me mobiel en via me mobiel opsturen! erg handigg...

We waren snel klaar dus konden al snel lekker gaan relaxen. ;)

In de avond ben ik maar op tijd me makeup gaan doen voor hellens. Waar ze elke vrijdag gaan eten. Alleen waarscheinlijk komt er binnenkort niks meer van aangezien er steeds meer mensen komen en er dus geen plek meer is. In het begin was het leuk iedereen danste bijna wel, maar niet lang daarna was zo'n beetje de hele groep buiten de hele tijd en waren maar hoogstends 5 mensen ofzo aan het dansen. Na een lang gesprek met Matt ging ik maar gezellig met janneke dansen <3 alleen .. kwam ik er achter dat het toch niet ging. Ik had namelijk al 2dagen last van me been. meer het gedeelte rond om me knie. Ik dacht het valt wel mee en gaat wel over, maar toen ik een paar minuten had gedanst, deed het nog erger zeer. Gelukkig wouden 2 anderen Celeste & (sorry weet niet hoe ik het moet spellen) Adjajah terug naar het appartement dus ik ging maar met ze mee. het was dus best snel en heb maar heel even in Hellens door gebracht. maar het was wel de beste keuze om maar niet verder te dansen ..

Zaterdag 16 Juni.

Zaterdag zouden we gaan duiken met 9 personen! We pakte de bus en gingen naar de duikschool/ winkel toe.
Toen we daar aan kwamen zeiden ze dat ze in het water waren geweest en dus eigenlijk niet veel zicht zou zijn als normaal. we zouden dan wel schildpadden zien en ze aanraken, maar het zicht zou niet zo mooi zijn als normaal en de foto's zouden ook niet zo mooi worden.. Ze waren gelukkig wel eerlijk! We hebben het verschoven naar maandag, en hopelijk mag het van rosa.

We zijn met deze 9 personen een hapje gaan eten in een restaurant. en ik had zoooo'n lekkere sandwitch maar helaas had ik maar de helft op, omdat ik niet meer honger had. weinig honger laatste dagen en voelde me ineens niet zo lekker meer. Echt vet kut want het was een zeer lekker broodje!

Daarna besloten we met de groep dat wie naar het strand wou gaan, die ging en wie terug naar het huis wou, die ging terug naar het huis. Emily en ik besloten terug naar het huis te gaan. ik voelde me niet goed & zij was erg moe. We kwamen aan en zeiden; ohh half uurtje op de bus wachten. en na een half uur kwamen we er achter dat w nog anderhalf uur moesten wachten op de bus.. dus pakte we maar een taxi!

eenmaal in het huis lekker gerelaxt en niks gedaan! :) heeeeeerlijk!

In de avond gezellig met zijn allen in de doyo/ terras gezeten en was erg gezellig & grappig! Daarna ging iedereen uit naar clubs & ik bleef met nog een paar achter in het huis.. Mijn knie doet steeds meer zeer dus ik moet echt rustig aan gaan doen.. beetje jammer! :(

Zondag 17 Juni.

vandaag had ik niet zo veel zin om iets te doen, ik ben maar in het huis gebleven en zit nu gezellig met Jordan de hele tijd in de doyo. Erg gezellig!
Nog even op skype gezeten met vriendjelief & straks hopelijk weer eventjes.

Iedereen is verder weg en alles lag vol met troep.. Lege + volle bierblikken/ flesjes, borden, bestek, glazen, bekers, mokken, overal sigarretten en lege sigarretten pakken.. bahh, echt smerig gewoon! Ik heb maar even alles opgeruimd omdat ik er me er zwaar aan iriteerde. Vorig weekend heb ik dat ook al gedaan maar ook afgewassen. nu gewoon opgeruimd maar niet afgewassen want dat is een taak van andere mensen die voor vanavond op de planning stonden :) Ik ben dus in iedergeval goed bezig geweest want ik moest 7x heen en weer lopen van boven naar beneden & 3 zakken vol troep! medelijden met degene die vanavond de afval moet weggooien! hahaha.

vanavon volunteer of the week. wie oh wie ga ik nomineren ??? whoeeeh. spannendd want ik weet het niettt! ;P hahaha.

Ik ga maar weer lekker verder luieren, en eens kijken wat ik voor de rest van de dag ga doen, denk zo nog even me kleding wassen! :)

ZO ONTZETTEND VEEL ZIN IN MORGEN, als het door gaat. dan lekker tussen vissen & schildpadden duiken & dan mag je die schildpadden ook aanraken want ze komen gewoon naar je toe! spannennddddd. Vind wel eng hoor.

&& ohjaaa. het is vaderdag vandaag. En quess what. ik hoorde dat ik mijn paps aan het huilen heb gekregen! haha, awhh zo sweet. Ik heb vanuit Tenerife een ontbijtje laten brengen met een lieve en speciaal berichtje! ^^ hij vond het wel erg leuk dus...

dus voor alle vaders, nog een fijne vaderdag verder gewenst!! ;)

xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: