A day on the maxicat. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu A day on the maxicat. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

A day on the maxicat.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

13 Juni 2012 | Spanje, Arona

Hellooo peeeps!

Vandaag had ik me bijna verslapen! Ik moest vanochtend om half 9 klaar staan om met de auto naar Porto colon te gaan waar de boten liggen! Alleen werd ik om kwart over 8 wakker geschud door Lori waarmee ik op de boot moest... Gelukkig was zij wel op tijd wakker. Snel aan kleden, snel me gezicht wassen, snel tasje inpakken & snel naar het huis lopen om te ontbijten voor we weg gingen! En ik heb het gehaald! ;D

We reden naar de haven om op de boot te kunnen om 10uur (uur later dan aankomst). We moesten op de ONE 4 YOU.. Maar de ONE 4 YOU was helemaal verlaten, geen mens te bekennen dus liepen we maar naar de Maxicat. Daar konden we mee, dus waren we met samen Ronnie & Alex , met 4 vrijwilligers! ;D Erg gezellig en de kapitein ook!

Al snel mocht ik op de 2e trip de boot besturen. Hij legde me uit hoe het moest en bij welke coordinaten we wat naar links of rechts moesten. Daarnaast moest ik ook op letten op andere boten en de walvissen/ dolfijnen! Spannend, maar wel leuk om te doen! hahaha. Heb ik ook eens een boot bestuurd! ;D

We waren tot 6uur op de boot, dus dat is behoorlijk lang.. Leuke dag gehad, dat zeker! De kapitein zei dat ik in het water werd gegooid als ik niet wou gaan of ging. Gelukkig wist ik er onder uit te komen door te zeggen dat ik ook nog eens geen bikini mee of aan heb! .. Maar daarna. werd ik aan de voorkomt van de boot gezet en werd er met een tuinslang water op me gegooid! ;O vreselijk! Wel heerlijk verkoelend maar ook vreselijk koud.. Dat vieze zoute water in me mond was echt vies. Ik heb de halve dag met natte kleding aan gezeten & het was best koud!! :) maar wel heel leuk. Veel fun gehad en was assisent kapitein ^^ - nice bijnaampje.

Nu moet ik alle petities gaan intekenen. Was net al begonnen toen die andere 2 niks deden of dachten eerst andere dingen te kunnen doen.. dus ik was al begonnen en heb de rest aan alex over gelaten. Nu hij er achter kwam hoe veel werk het eigenlijk was, dan moet ik toch maar weer helpen... dus... ik gaa weer sluiten en bezig met petities intekenen! :) booooringgg.

Vanavond hopelijk vroeg bed in & lekker chillen. want vanacht werden we wakker gehouden door alex die ging praten. Maar vanavond wil ik echt op tijd gaan slapen hoor!! ;O kapot moe!

fijne avond luitjes,
en .. sorry voor NL!

xxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 Juni 2012 - 19:45

    Jaimy:

    He meis,

    Klinkt allemaal wel erg leuk hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: