Woensdag 4 tot Vrijdag 6 Juli. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Woensdag 4 tot Vrijdag 6 Juli. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Woensdag 4 tot Vrijdag 6 Juli.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

06 Juli 2012 | Spanje, Arona

Woensdag 4 Juli 2012,

Vandaag zou ik eigenlijk mijn examen hebben maar kwam er achter dat ik op de boot zou zitten met Bente! Zijn we toch een keertje op de boot geweest..

Ik was erg moe in de ochtend omdat ik heel lang met de franse jongens heb gezeten op smoking/ doyo. Dit was zo'n beetje tot 1uur/ half 2 ofzo?!
We stonden vroeg op en moesten om 8uur al weg naar de haven toe. Toen we daar aan kwamen zaten de mensen van het duikcentrum buiten en ze vonden het geen probleem dat ik niet de examen kon doen. We spraken dus af voor de volgende dag(morgen)..

Eenmaal tijd, liepen we naar de boot; FREEBIRD ONE! .. Ohh en ik vond het ook echt de leukste boot dus ik had er onwijs veel zin in! Ik had verwacht dat het de laatste keer zou zijn dat ik pablo zou zien vanwege dat hij na deze week weg zou gaan, maar toen ik dat eenmaal vroeg op de boot was het niet meer zo! Dus ja.

Pablo was eerst gewoon gezellig en beetje flirterig, maar vandaag.. de hele tijd mij proberen te knuffelen, kusjes op me wang geven, als ik het niet door had kusjes in me nek, lieve dingen zeggen, met me dansen, etc etc. De rest hoef ik eigenlijk niet helemaal hier te zeggen maar het ging er om dat hij te ver ging waardoor ik maar tegen de coordinatoren heb gezegd dat ik niet meer op die boot wil.
Gelukkig had ik bente, die knuffelde me zo nu en dan snel zodat hij niks kon doen en zei daarna; mijn schatje!!!

Toch was het wel een leuke en gezellige trip. Was erg gezellig met de crewleden en hebben gezellig gedanst achter de bar. Dus ondanks het pablo gedoe, heb ik wel een leuke dag gehad!

De 2e trip was dit keer ook 3uurtjes want de crewleden hadden haast. We waren dus om 4uur al terug dan normaal het bijna half 7! ;O veel te vroeg dus.

We hebben nog even gezeten bij victoria's met elise, Hedi en nog paar anderen. die werden al snel opgehaald dus bleven bente & ik over met Elise en Hedi. na een aantal minuten gingen die naar de winkel en lieten alles achter, dus heb ik de camera (die achteraf van hedi ws) gepakt en gekke foto's van mezelf gemaakt xD haha! En daarna gezegd dat we iets weten, gedaan hebben of willen vertellen maar na dat ze hun werk deden .. en ze werden helemaal gek.
dus ja, die reacties die franse mensen geven is echt leuk! ;P

eenmaal in het huis gezellig in de doyo gezeten, lol gemaakt met bente en hedi en verder gewoon lekker relaxen! ;)

Donderdag 5 Juli 2012.

Vandaag was ik voor de eerste keer op de RIB. Wat is dat? nouu.. dat is een groep die 3x in de week om 7uur/ half 8 in de ochtend al op het water gaan als er nog geen boten zijn, op zoek naar de walvissen en met ze zwemmen. nja zwemmen! Ze snorkelen in het water, laten de walvissen naar hun toe komen (omdat ze nieuwschierig zijn) en maken foto's en filmpjes. Deze dingen worden weer gebruikt voor onder zoek naar walvissen en dolfijnen! ;)

helaas was ik er voor om op de boot te blijven. nja boot (spietbootje) dus erg klein en erg dichtbij! ;O Ik moest de datasheets gaan in vullen.

Daarnaast werd ik de heen & terug weg ook nog eens uitgelachen door Alex, Matt & Ross. Omdat hun een wetsuit hadden en aan de goeie kant zaten. Ik had gewoon kleding aan & kreeg ladingen water over me heen (want ja de golven waren giganstisch!) .. Dus ja ik was nat en liep de rest van de dag met een natte kont. Ik had geen bikini aan dus kon niet anders dan aan houden .. Voelde me net weer ene klein kindje! ;P

Daarna moesten hadley en ik een uur wachten, naja dat dachten we. Ze waren zo druk dat het langer werd. Daarna moesten we eerst een oefen toets maken & uit eindelijk het examen.. Eerst had ik 76% goed en was ik ' geslaagd' .. maar later keek & rekende ze na en was het 74% -_- ' dus net niet!
Ze zei; ik ga dat andere meisje vragen of ze moeilijk doet over 1% en ja nja ik moet het over doen.. Shit happens!! ;( Gelukkig heb ik nog een heel weekend!

Alleen. Vind ik het nog erger voor me zus Ramona, die gezakt is voor haar rijbewijs! ;( als ik terug in nl ben dan ga ik haar flink aanmoedigen want dat heb ik niet echt kunnen doen vanuit hier en als ze geen mobiel heeft.. dus ja!

later zou hadley op het strand liggen, dus we zijn naar het strand gegaan, waar nog 4 andere meiden waren.. Ik had geen bikini, geen handdoek, zat vol in de zon, met een natte reet. dus dan begrijp je het wel, ik werd er shagerijnig van! ;) eindelijk na een uur zijn we weg gegaan en naar victoria's gegaan waar we snel opgehaald werden ..

In de avond, had ik niet zoveel honger dus heb niet gegeten! ..
Even gemiste afleveringen gekeken en toen maar weer gezellig gaan doen in smoking/ doyo! :) met ene hele groep en later nog even gezellig gekletst met franse jongen. En ... Natuurlijk op het tshirt geschreven van Alex & geknuffeld want die vertrekt om 5uur in de ochtend, samen met Hadley en Beth.

Vrijdag 6 Juli 2012.

Vandaag een saaie dag! De hele dag in het huis weer en dat is natuurlijk heeeeeeeel saaai! ;O maar goed, ik heb geen keus ;P

Vanochtend werd ik wakker om 5uur omdat bente uit haar bed ging voor de 3 die weg gingen. Ik dacht; als ik nu uit bed ga, dan ben ik te laat. Ik ben blijven liggen maar vond eigenlijk wel dat ik had moeten gaan .. ;(
Maar goed. Echt raar om nu door het appartement te lopen, het opgeruimd te zien, geen rotzooi, geen jongens die door het appartement meer lopen etc. Ene kant beter maar ook saai en zo anders! ;p

Eigenlijk doe ik vandaag niet veel dan in het huis zitten. Net nog even uit geweest naar de winkel met Alex 2 (meisje) & Liz.

Vanavond klaar maken voor uit gaan en weer lekker te gaan dansen, heb er zin in!! ;d

De verhalen van vanavond & de rest van het weekend komt helaas zondag pas omdatr ik allebei de dagen naar het strand ga! ;P Kleurtje kweken..

AND OMYNGOD! Zondag over een week kom ik alweer terug! ;O hopelijk staan pa, me zus Ramona & Davy er op mij te wachten! <3

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Juli 2012 - 21:01

    Bente:

    Was een super dag schatje!!!!
    Hopelijke krijgen we dr komende week weer zo 1 :D

  • 09 Juli 2012 - 11:50

    Ramona:

    IS DAT PABLO.. iewulll had wel een lekker jonge jongen in gedachten maar niet zo'n piraat!!.. maar ben wel blij dat je zondag weer terug komt hoor.. jij misschien niet.. maar vind het lang genoeg geduurt hahaha.. maja aan de andere kant heb al lekker de hele week in je bedje gelegen en zwabber vind jou slang zooo leuk hea hahahha.. stom beest! zullen we ruilen? hahahah... nee maar ff zere neus kom maar weer snel en veilig terug hoor meissie.. xxx luv u

  • 11 Juli 2012 - 15:58

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: