Eerste dag op de boot. 05-06-2012. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Eerste dag op de boot. 05-06-2012. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Eerste dag op de boot. 05-06-2012.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

06 Juni 2012 | Spanje, Arona

Hello goodmorning everyone! ;)

Gister een hele leuke en interessante dag gehad, namelijk een hele dag op de boot (en deze boot was 1 van de zoveel, nl Eden!).

We vertrokken om 8uur vanaf het huis richting de haven waarna we door theresa afgezet werden bij een restaurant waar we moesten wachten en onwijs lekker konden ontbijten, om pas om 11uur op de boot te kunnen.

Aangezien ik nog samen met Britt moest wachten van 9uur tot 11uur, zijn we nog maar even naar winkeltjes gegaan.. Even een nieuwe zonnebril gekocht aangezien ik die kwijt was en een mooie Tenerife handdoek met een tijger er op gekocht, really nice!

Eenmaal op de boot stelde ik me voor aan de eerste 2 mannen op de boot. Pablo de kapitein gaf me 2 kussen en speciaal omdat ik uit NL ben , kreeg ik er 3. Hele gezellige mannen die er werkte op de boot dus! Helaas aan het einde nog vergeten een foto te maken met hun, maar dat komt de komende 6 weken nog wel! ;)

Niet lang na het uitvaren en op de juiste plek zagen we een klein groepje met Pilot Whales, supergaaf en ook ontzettend dichtbij! zo'n halve meter van de boot af (?) super nice!

Het was echt super om te zien hoe ze naast de boot omhoog kwamen en sommige zelfs gingen slaan met de staart.

Na een tijdje (2e rondje op de boot) zagen we de 2e groep waar we echt een ontzettend kleine walvis zagen en super schattig was! ( een jong) Ja ik heb me ogen uitgekeken!!

Het is zo mooi om te zien en het lijkt wel of de tijd even stil staat, It's great! <3

Eenmaal in het huis moesten we de email adressen van de petities invoeren in de computer wat al snel gedaan was.. Deze petities worden gevraagd te tekenen aan het einde van de tocht tegen het doden van walvissen!

De avond ging al vrij snel, en was een leuke en heerlijke avond! Lekker gerelaxt...

Vandaag ben ik weer in het AWF huis om in de research room aan de slag te gaan, en ik heb er zin in! --> want ik heb eindelijk beter geslapen ;)

Fijne dag allemaal!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Juni 2012 - 18:47

    Mariette:

    Eden :D Leuke boot, leuke crew, de kleinste van Puerto maar wel heel fijn :D. Ga je je blog dagelijks updaten? You've got a reader here :D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 38261

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: