AWF Volunteering/internship Tenerife. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu AWF Volunteering/internship Tenerife. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

AWF Volunteering/internship Tenerife.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

04 Juni 2012 | Spanje, Arona

Goodmorning everyone! :)

Gister zijn Bente en ik aangekomen in Tenerife. We kwamen aan en hebben anderhalf uur gewacht tot iemand ons op kwam halen zoals beloofd.. Na ander half uur wachten hebben we maar een taxi genomen naar het AWF huis!
Eenmaal bij het huis ging alles al vanzelf en makkelijk. We kregen rondleiding door het huis, mochten onze spullen in het appartement leggen en zijn daarna gelijk door naar het strand gegaan! :)

And quess what, Ik ben verbrand!!
Me hele achter kant is verbrand en me benen doen echt heel zeer!
Ik heb de avond overleefd in ieder geval! :) wel met weinig slaap..

Het was dus een geslaagde eerste dag, behalve de verbrandheid!

Vandaag krijg ik een relaxte introductie dag. Informatie, powerpoints, film the Cove kijken en daarna naar de supermarkt voor eten!

Een relaxte en alweer hele warme dag! :D Wish me luck.

xxx

  • 04 Juni 2012 - 11:33

    Ramona:

    Sukkeltjuhh... je weet toch dat je je moet insmeren... in NL al laat staan DAAR... mutzzz.. :P

  • 06 Juni 2012 - 07:51

    Ramona:

    Damn... wat leuk zeg! ik wil ooooookkkk hahahhahaha... ik wil reisverslagen van je horen en een heleboel foto's zien hoor.. vind het ontzettend gaaf dat je dit mag doen.

    Mis je dronten al een beetje? hahhaha ik denk het niet met al die leuke dingen die je daar kan doen. hahahah

  • 06 Juni 2012 - 09:11

    Selma R. Mastenbroek:

    Hee zus <3

    Haha, jaa maar de zon scheen niet dus je verwachtte ook niet dat er wat zou gebeuren aan verbrandheid. Maar gister op de boot in de velle zon op de zee ben ik niet verbrand! :d TROTS!

    Haha Jaa ik proberen elke dag een verslagje te schrijven, maar heb er niet altijd tijd voor en de verbinding loopt vaak te kutten! :) so. I'll do what I can!!

    Ik mis dronten echt nog niet! Nog niemand eigenlijk xD davy begin ik wel te missen aangezien ik elke avond in zijn shirt slaap en het naar hem ruikt xD

    Blijf volgen en lezen :d Ik zal soms reacties geven via dit.. dus :D

    xxxxxxxxxxxx Loveeya sis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: