Dag 4 @AWF Huis. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Dag 4 @AWF Huis. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Dag 4 @AWF Huis.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

07 Juni 2012 | Spanje, Arona

Helloo everyone!

eigenlijk heb ik vandaag niet veel te veel te vertellen, dan de vorige keren. toch ga ik mijn dagen maar eens even uittypen en jullie mijn dagen vertelen!

Gister was ik in het AWF huis zelf, de hele dag in het research room. Het is dan de bedoeling dat je dan aan je eigen stage opdrachten/ schoolopdrachten bezig gaat of aan de opdrachten/ projecten die je hier krijgt van de coordinator/ coordinatoren. Dit kan vanalles zijn. zo zijn er een aantal bezig met een boek schrijven over de omgeving. Ze moeten daar voor lopen en het hier allemaal verkennen.. Niet dat dat erg is, want het is hier super mooi met al die bergen.. Daarnaast is er veel te zien. Veel soorten planten, veel soorten bomen, veel rotsen en ook veel beestjes. Vooral hagedissen (lizards). Op elke meter zie je er vele weg lopen/ weg rennen. Echt super leuk om te zien! Dat maakt het wandelen naar beneden ( naar de winkel) en weer naar boven leuk! veel te zien, en als je dan al van de natuur, dan is het al helemaal geweldig! <3

Ik heb gister dus de hele dag in het huis gezeten aan me huiswerk. Opdrachten van school. Had er zo geen zin in, maar nu ik vandaag verder ging er aan, ben ik een stuk verder! Eigenlijk klaar, behalve me werkzaamheden per dag en de beoordelingen en dan klaar. Straks nog even studiemeter en begin maken aan het verslag van smeets!

Het is vandaag beetje bewolkt, nog wel zonnig en een beetje frisjes, maar dat maakt helemaal niet uit! Is wel even lekker... aangezien we net met een groepje naar de winkel gingen om eten & drinken te halen. Ondanks het frisjes was, wist ik toch weer te zweten! ;P hahaha.

De weg naar de winkel & weet terug was ook erg gezellig! maar ik moet telkens denken aan dat de leukste mensen waarmee ik op kan schieten en die gewoon echt ontzettend gezellig zijn (en van sommige zelfs knuffels krijg) dat die binnenkort al weg gaan! :( Helaaas. Maar daarom gaan we het maar erg gezellig maken & zien hoe het gaat! ;P

Vandaag is MAMA Theresa jarig. Jullie zullen wel denken: heh, wie is dat??? Jaaa MAMA Theresa is de vrouw die hier naast woont en die elke dag rijd om de vrijwilligers weg te brengen naar de boot, mee helpt bootschappen doen, soms kookt en ontzettend gezellig is! Zij doet veel voor AWF en is toch wel DE MAMA van AWF. :) Super leuke vrouw! Vanochtend gelijk maar even een verjaardagsknuffel gegeven...

Dit weekend gaat een leuk weekend worden! kijk er nu al naar uit! ;D We gaan lekker uit met zijn allen & daarnaast hebben we nog een party omdat: Astid's laatste week, MAMA Canaria Theresa is jarig & omdat Thom aankomend weekend jarig is.. so dst word PARTYYYY!

Nou luidjes,
ik heb wel weer genoeg gekletst! :)
hihi, ik ga weer braaf verder met me huiswerk en nog even wat lekkers eten! Maybe aardbeien.

Ik heb het in iedergeval erg naar me zin! Maar dat wisten jullie al :)


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 07 Juni 2012 - 15:10

    Jan:

    Hoi Selma,

    Ik ben ontzettend blij dat je het naar je zin hebt en dat je daar je draai hebt gevonden. Ik hoop dat we morgenavond (vrijdag) even een beetje kunnen bijkletsen. Kus pappa

  • 07 Juni 2012 - 15:28

    Danny:

    Ziet er allemaal erg leuk en spannend uit! Beetje jammer dat je niet wilt reageren ;)

  • 07 Juni 2012 - 22:41

    Astrid Kuijpers:

    MUCHO PARTY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: