Belgium/ Olmense Zoo here we come! - Reisverslag uit Olmen, België van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Belgium/ Olmense Zoo here we come! - Reisverslag uit Olmen, België van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Belgium/ Olmense Zoo here we come!

Blijf op de hoogte en volg Selma

26 Mei 2013 | België, Olmen

Na een latertje ( +- 04:00 uur) met me zus Ramona, Roy en Remy, stond ik vanochtend al om 09:00 naast me bed om me klaar ta maken voor mijn stage periode van zes weken in de Zoo. Ik raapte mijn laatste spullen bij elkaar, deed nog een laatste check, zei streepje gedag en ik jumpte de auto in op weg naar belgie!

Na een lange rit van zo'n 2,5 - 3uur met nog een kleine lunch pauze, kwamen we dan eindelijk aan bij de Zoo. Zoals verwacht wisten ze niks van mijn komst, maar ik werd goed opgevangen en verder geholpen! Het appartementje wat hier ook wel de " studio" word genoemd is erg klein, maar wel lekker knus! Ik mocht zelf kiezen welke ik wilde en heb mijn kamertje gelijk even uitgesopt! Toch wel fijn dat mijn stiefheks en pa hier mee hielpen! :D

Ik heb ook nog even kennis gemaakt met een aantal andere werknemers hier die aan het werk waren en eerlijk zijn ze anders wel! Zo hoor je de mannen onder elkaar praten als je weg loopt.. en wat je dan hoort... dat is toch wel even fijn om te horen op je " eerste dag"!
Zo hoor je o.a. als je weg loopt de mannen achter je: ' Ze worden steeds knapper en leuker die stagaires! ' hihihi.

Verder heb ik nog even samen met me pa en stiefheks over het park gelopen en ik weet nu waarom ik niet van vogels houd... Zo word je alweer bijna aangevallen door een loopvogel! Zucht...

Het was een lange, vermoeiende, maar vooral leuke dag! Ik ga even lekker wat van me avond maken en genieten van alle geluiden om me heen als bijvoorbeeld het gebrul van de leeuwen! En uiteraard weer druk aan de studie.

En even voor iedereen:
" Binnen deze studio heb ik alleen wifi via de kabel, dus geen internet op mijn telefoon! Buiten de studio, in het park wel, maar deze is zwak dus ik zal weinig tot niet op whatsapp zijn! Mijn tip is om even via facebook berichtjes te sturen of sms berichten! Als ik whatsapp heb dan merken een aantal mensen dit snel genoeg, voor degene waar ik veel contact mee heb! "

Iedereen fijne weken en uiteraard nog een fijne avond!
Ps: Foto's van studio komen/ volgen nog!

  • 26 Mei 2013 - 18:35

    Sharon:

    In welke studio zit je?

  • 26 Mei 2013 - 18:37

    Selma R. Mastenbroek:

    @ Sharon: Als je door het hek komt vanaf het park dan de rechter studio. En daar binnen de linker kamer! :) Ik kijk uit over de vogels en de nursery! :D

  • 27 Mei 2013 - 20:39

    Sharon:

    Daar heb ik ook gezeten! Maar dan de rechterstudio. Veel plezier x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 38300

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: