2nd weekend in the Zoo. - Reisverslag uit Olmen, België van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu 2nd weekend in the Zoo. - Reisverslag uit Olmen, België van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

2nd weekend in the Zoo.

Blijf op de hoogte en volg Selma

23 Juni 2013 | België, Olmen

Vrijdag 21 Juni 2013.

Vanavond heb ik nog even geholpen in de Zoo. Mijn idee was om al bezig te gaan voordat Zoe er zou zijn, zodat de welpjes sneller de fles kregen. Ik kwam beneden rond kwart over negen, en Zoe's auto stond al voor de deur van de dierkeuken. Zoe was alleen nergens te bekennen. Ik begon maar vast aan het schoon maken van de flesjes, melk klaar maken & uiteraard met het vullen van de flesjes. Hierna riep ik Zoe een aantal keer, maar Zoe was nergens te bekennen. Het enige was nog bellen of smsesn! Ik stuurde Zoe een smsje met de tekst dat de melk terug kwam en waar ze uit ging. Hier kreeg ik op terug dat ik maar alvast mocht beginnen met de fles geven & ze er zo aan zou komen. Zoals gezegd, begon ik met de welpjes, één voor één. De eerste was gelijk een moeilijke drinker, waardoor het leek alsof Zoe heel snel gelopen heeft. We hebben samen welpjes gedaan, en ik heb daarna nog even gekeken- geholpen bij de vogels ( Jonge ibissen & hoornraaf) en natuurlijk bij de net aangekomen nieuwe Servals.

Hier na was het toch echt tijd om lekker in me studio'tje te gaan relaxen, want het is al 22:40.


Zaterdag 22 Juni 2013.

Zoals ik gisteren had beloofd, heb ik me vandaag aan me woord gehouden door te helpen. Sander en Jimmy waren degene die alle afdelingen moesten doen, vandaar dat ik te hulp schoot met de kinderboerderij, die overigens erg vies was! Ik heb er voor gezorgd dat de kinderboerderij er weer tip top uit zag! Mijn intensie was eigenlijk dat ik rond half 1 klaar zou zijn, en daarna samen ging lunchen met me collega's, maar om die tijd was ik nog niet klaar. Na de lunch ben ik nog even als een harde werker door gegaan om mijn klusjes af te krijgen. Op het moment dat ik klaar dacht te zijn, was het alweer tijd voor de welpjes, welke ik nog even de fles heb gegeven. Uiteraard gelijk even met schone frisse dekentjes!

De klok tikte door tot 14:30 , en ik besloot maar écht te gaan stoppen. Het was namelijk tijd om aan me huiswerk te gaan voordat ik naar me collega zou gaan om daar een drankje te doen. In mijn studio ben ik even bezig geweest met me huiswerk, tot de vriendin van me collega kwam kijken en we gezellig hebben zitten kletsen. Met uiteindelijk de afspraak dat ik wat mooie foto's van ze zal maken, zodra ik me camera hier heb. Welke ik dit weekend nog ga bestellen!

Rond half zeven was het werk gedaan en zat het er voor Sander alweer op. Ik ben gelijk met ze mee gegaan, zodat ik daar kon eten & gelijk kon blijven voor een gezellige avond! Eenmaal aangekomen bij Sander thuis, heb ik natuurlijk even naar zijn roofvogels gekeken, zijn werkk, de kinderkamer en uiteraard naar de andere diertjes in huis!

De rest van de avond .... die eindigde met gezelligheid, muziekje, drankje en tot in de late uurtjes!


Zondag 23 Juni 2013.

Vanochtend werd ik wakker met geschreeuw. Sander en Jimmy gingen de welpjes de fles geven rond 08:30, en schreeuwde beneden of ik even kwam helpen. Half slapend keek ik op mijn horloge en het was nog te vroeg om uit me lekkere warme bedje te kruipen. Ik was kapot!

Een aantal minuten later, schreeuwde ze weer. Uiteraard weer om mij wakker te maken, aangezien het erg laat was geworden en ze wilde dat ik kwam helpen. whaha. Zoals jullie vast verwacht hadden, draaide ik me nog even lekker om!
Daarna heb ik nog één keer steentjes tegen mijn ruit aan gehoord, en ik wist dat het van Sander kwam, aangezien hij gisternacht nog zei dat hij me wel even wakker zou maken vroeg in de ochtend. Van de steentjes had ik ook niet veel last... Gelukkig maar, want ik was dood op. Na een diepe slaap schrok ik een aantal uurtjes later wakker, en maakte me klaar voor een lunch met me collega's! Voor hun de lunch, voor mij me ontbijt.

Aan het einde van de middag heb ik nog even geholpen met de welpjes, en de pas binnen gekomen konijntjes. Deze konijnen heb ik maar even naar de kinderboerderij gebracht, met een kleine observatie of alles goed ging. Na enkele minuten ging alles goed en was ik niet meer nodig.

De rest van de dag heb ik lekker zitten relaxen, en uiteraard weer aan me huiswerk gezeten! Soms moet je wat...

Mijn weekend was top! Nieuwe mensen leren kennen, veel complimenten gehad, ze waren blij met mij & waardeerde me werk, en natuurlijk enorm veel gezelligheid- fun gehad!

Ik wil hier niet meer weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 38292

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: