3th weekend in de Zoo! - Reisverslag uit Olmen, België van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu 3th weekend in de Zoo! - Reisverslag uit Olmen, België van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

3th weekend in de Zoo!

Blijf op de hoogte en volg Selma

30 Juni 2013 | België, Olmen

Zaterdag 29 Juni 2013.

Na een week in de tropenhal gestaan te hebben is mijn weekend eindelijk aangebroken. Dit weekend begint natuurlijk met lekker uit slapen voordat mijn bezoek in de zoo aan komt. Na het lekker kunnen uit slapen en me klaar maken, begon ik de dag met gezellig bij me collega's te zitten tijdens de lunch, want zij hadden er uiteraard al een halve dag op zitten..

Mijn bezoek (Rauke) kwam rond de tijd dat de lunch begon, en jawel, met mijn camera! Ik wilde al zo lang een nieuwe camera om verder te kunnen met me dierfotografie, maar telkens had ik geen geld. Nu heb ik eindelijk me camera, welke rauke voor mij mee nam. Jullie raden het dus al, de rest van de dag wist ik niet hoeveel ik moest klikken met me camera voor leuke foto's! :D Verder een leuke en gezellige dag gehad met Rauke in het park en ik heb hem het hele park even rond geleid.
Ondertussen dat ik met Rauke door het park liep, moesten de welpjes ook weer aantal keren per dag de fles krijgen. Hier hielp ik elke keer weer bij, aangezien Werner de hulp wel fijn vond!

In de avond uurtjes zijn we nog even wezen eten buiten het park ( Pizzaria) , bij een restaurant waar je ontzettend lekker kan eten en waar ze een pizza naar me zus Bianca hebben vernoemd. Dat niet alleen, maar ook pizza's die naar de omgeving zijn vernoemd. Best grappig!

Rond negen uur werd het tijd om terug te gaan naar de Zoo voor mijn hulp die eventueel nog nodig is. Ik heb nog even geholpen bij de welpjes en ben daarna lekker programma's gemist gaan kijken. tot dat .... ik moe werd, en dus lekker me bedje in kruip!
Goodnight.

Zondag 30 Juni 2013.

Vandaag ga ik naar mijn studio genootje die 40 minuten rijden van de Zoo af ligt! Ik mag bij haar mijn Deense droomcake maken als afscheidcake voor mijn stage tijd daar.

---

Ik ben vandaag met de bus naar Mol gegaan waar ik opgehaald werd door Jana. We zijn samen naar de supermarkt en naar haar huis gereden. Eenmaal bij haar thuis werd ik begroet door twee hele lieve honden! We hebben samen de cake gemaakt en tijdens dat de cake in de oven zat, heb ik nog geprobeerd om met me nieuwe camera een paar mooie foto's te maken van haar honden en poes. Ze bleven allemaal netjes zitten, waardoor het voor mij makkelijker werd! :)

Na een aantal uur was de cake EIN-DE-LIJK klaar, maar hij was niet zo goed gelukt als het moest. We besloten de cake af te laten koelen en voor een half uurtje nog even te gaan shoppen! Een half uurtje? Jaa dat kunnen wij!

We stapte in de auto en reden naar de winkels, waar we eerst in een leuk winkeltje met tassen, schoenen en sale keken. Jana heeft hier wat leuks gevonden en ik vond hele leuke schoenen.. Daarna zijn we nog even in wat winkeltjes wezen kijken en terug gegaan naar haar huis.

Eenmaal bij haar thuis wilde ik me schoenen even aan trekken, maar kwam er achter dat het twee linker schoenen waren! -_- Met veel gelach op dat moment was de vraag: wanneer kunnen we de schoenen nog ruilen?! Gezien Jana mee zou gaan naar de studio deze week en ik vrijdagavond al vertrek?! Er was dus maar één optie en dat was haar lieftallige vriendje vragen of hij ze wilde omruilen deze week en vrijdagavond mee te nemen als hij haar zou ophalen. En gelukkig wilde hij dat wel even doen!

Jana en ik zijn nog even lekker uit eten gegaan in de , ja ja Mac Donalds, waarna we terug zijn gegaan om weer weggebracht te worden naar de Zoo. Eenmaal in de Zoo hebben we nog even lekker na gepraat en zijn we op tijd gaan slapen!

Mijn weekend was dus erg leuk! En nu ik mijn studiogenootje beter heb leren kennen, vind ik het alleen nog maar meer jammer dat ik vertrek volgende week vrijdag! Want weet je waarom? Jana is een top wijfie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 38304

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: