weekend 21 tm 24 Juni & 25 Juni. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu weekend 21 tm 24 Juni & 25 Juni. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

weekend 21 tm 24 Juni & 25 Juni.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

25 Juni 2012 | Spanje, Arona

Donderdag 21 Juni.

Donderdag ben ik met Britt naar de hondenopvang geweest.. Toen we daar aan kwamen wist die vrouw nergens vanaf dus we moesten eerst nog eens uitleggen over waarom we er zijn..

Daarna mochten we eindelijk wat gaan doen. We begonnen eerst me het borstelen van de pony's. Eenmaal gedaan zijn we maar met de pony's over het erf gelopen omdat we niet wisten wat te doen en tot hoever we mochten met de pony's! ;)

Eenmaal gedaan moesten we weer vragen wat we mochten gaan doen, en dat ging de dag door. na de pony's moesten we honden gaan wassen en er kwamen echt hele lieve hondjes voorbij. zo nice!

daarna heb ik de dierenarts nog even geholpen met de dieren op tafel houden zodat ze onderzocht konden worden.

en elke keer, dat we langs de puppy's liepen, duurde het erg lang voor ik britt er weg kreeg! ;P haha ze waren ook echt wel heel cute!!

Vrijdag 22 Juni.

Vrijdag wou ik eigenlijk beginnen met me open water cursus PADI brevet. maar Rosa had me al op de lijst gezet vanaf begin van de week voor paardrijden. Dus het werd paardrijden. Ik ging met 3 andere franse meiden paardrijden. Ik had eentje die heeeeel vervelend was met het hoofd, maar verder een schatje. Ik moest achteraan lopen en dus achter het sloomste paard dat gewoon NIET vooruit te branden was! Halverwege ben ik er gewoon voor gaan lopen en was dat 10x beter dan achter dat paard.. en dat terwijl ik KAN paardrijden! -_-' .. Daarnaast was het 15 euro voor een uurtje paardrijden, maar volgens mij was het maar een 20minuten / half uurtje. + dat het alleen maar lopen was, ipv draf of galop.. ik vond het persoonlijk zonde van me geld... maar goed.

We waren rond half 1 terug in het huis, wel erg vroeg dus.. Dus gingen we nog even naar de supermarkt & daarna toen we in het huis kwamen en ik me broodje zalm wou eten, kwam aan en werd gelijk tegen ed gezegt dat ik kon rijden .. dus ik werd met broodje en al in de auto gezet. Zat ik dan, achter in de auto met me bordje, bestek en broodjes zalm! ;P hhaha!

Eerst was Alex die ging rijden en hij moest een enorm steile helling op, wat best eng was..

Daarna was een ander meisje (alicia geloof ik, nieuweling) en daarna moest ik. Ik scheet hem al voor ik in de voorste stoel zat, laatstaan met rijden. Ik wou weg rijden en de auto sloeg 2x af!! Goed begin.. gelukkig wist hij dat ik nerveaus was..

Ik ging eigenlijk alleen maar down afwaards en Alex & Ed waren toch wel beetje bang omdat ik VEEEL te snel door de bochten ging. Ja het is echt nog best wel moeilijk hoor, vergeet dat niet!! ;P
Eenmaal op het beetje platte en het gedeelte waar ik naar boven moest rijden ging het hardstikke goed en reed ik perfect. maar daarvoor was ik een ' Little Theresa' en dat is niet echt een goed iets ;P haha!

Eenmaal terug in het huis heb ik nog even wat gedaan aan huiswerk en daarna al gelijk gaan douchen, kleding aan etc. Ik wou graag nog met vriendje lief praten dus heb lang geskyped met hem.. Toen ik klaar was (zonder makeup) ben ik naar Hellens gegaan met nog een paar en Ian was er nog. Ze vroegen of ik gedronken had en of ik hem kon brengen naar het vliegveld. Helaas was het een automaat en mocht het niet van theresa. We hebben lang gewacht tot Janneke & ik Ian samen weg konden brengen .. 2 knuffels en een afscheid met grappen.


daarna verder feestje bouwen in Hellens.

we hebben weer veel lol gehad, veel gelachen, veel gedanst etc.
Daarnaast waren er 3 jongens die de shirts weer uit deden, dus hebben bente & ik samen de shirt van Alex uitgetrokken.. Eigenlijk wou hij het eerst niet maar liet het toch maar gebeuren ;P Daarna heb ik zijn shirt gehouden en liep ik de eerste kwartier als soort van cowgirl te zwaaien met het shirt van Alex. De meeste mensen vonden dat aardig grappig ;P Daarna vroeg Alex zijn shirt weer terug en ben snel weggelopen met zijn shirt. Ik verstopte zijn shirt in me jurk en vanaf het moment dat hij het door had dat hij daar zat, rende ik snel naar bente en knuffelde haar. Eigenlijk om te voorkomen dat hij niet met zijn hand onder mijn jurk ging zitten .. en dat is uiteindelijk toch gelukt. Ik heb het op een gegeven moment maar op gegeven en de shirt terug gegeven .. even was ik bang dat het fout zou gaan maar het is goed afgelopen en kon er achteraf toch nog om lachen ;P aangezien hij een beetje er geiriteerd om werd! ;)

De avond was leuk & hebben we leuk afgesloten! ;) zeer geslaagd!!

Zaterdag 23 Juni.

Zaterdag 23 Juni zijn we eerst met bijna de hele groep naar het strand gegaan .. we hebben hele dag op het strand gelegen en het was heeerlijk! rond 5uur lag iedereen nog steeds dus zijn Moana en ik maar wezen shoppen. Nouja, we zouden zoeken voor schoenen voor haar maar ik kwam een heeeeeeeeeel leuk jurkje tegen, dus die heb ik maar gekocht! We zijn bijna 2uur weg geweest om te shoppen en zochten daarna maar weer de mensen op. We zagen alleen beth & Headly nog op het strand dus zijn maar met hun naar een restaurant geweest( indisch). Erg lekker eten ;P hahaha.. na het eten wouden we nog jurkje zoeken voor beth voor in de avond, maar niks gevonden.. dus zijn we maar weer terug naar het huis/ appartement gagaan :)

Het was een moment van leven of dood met de douche ;P We waren met zn 4en als eerste terug en toen we uit de taxi stapte kwamen de rest.. dus ik ben snel gaan haasten naar de douche en was als eerste! heeeeeeeeerlijk!!

Daarna ben ik me klaar gaan maken voor een stap avondje! wat overigens erg gezellig was weer! ;D

We zijn weer naar 3 clubs geweest, en het was weer onwijs gezellig. Lekker gedronken, lekker gedanst, lekker gek gedaan, mensen dronken zien worden, mensen geiriteerd zien worden.. Ja ja. Echt vanalles is er gebeurd op deze avond! :)

Het was ook weer aardig laat. ben om 6uur me bed in gegaan en was dus te moe om zondag nog in de ochtend of om 12uur naar het strand te gaan. Dat heb ik dus opgegeven..

enn.. vandaag 8maanden met vriendjelief! En was ik maar bij hem! Ik mis hem wel erg eigenlijk.. net als me familie!!


Zondag 24 Juni.

Zondag was ik rond 12uur wakker en ben ik met Jamie, George & nog een meisje ene film gaan kijken ( the book of Eli) en het was echt een onwijs leuke/ mooie film! Daarna verveelde ik me zwaar dus ben ik maar me was gaan doen, omkleden en bijna 2 uur gaan wandelen met moana door het prachtige Tenerife wat btw een super mooie wandeling was! veel gekke foto's gemaakt en natuurlijk serieuze en ze zijn erg mooi geworden geloof ik. Nu nog wachten tot ik ze krijg van haar! ;D en echt wauw. het was zo heeeerlijk! Lekker op een steen, uitkijken over een gebiedje met rotsen, vogels zien vliegen, hagedissen zien weglopen of horen lopen .. en die rust. We konden er wel eeuwig blijven eigenlijk.

Eenmaal terug in het huis waren we nog maar met 2. oeepsie! Toen Theresa terug kwam en de mensen die hadden moeten koken niet er waren, moesten moana en ik maar helpen .. en nja het was eigenlijk een rot avond na dat. Mensen moesten om 10uur terug zijn in het huis en een paar mensen kwamen om 12uur pas terug, en de andere 3 mensen om 2uur snachts pas! -_-' alsof het een vakantie is.. iedereen was dus beetje geiriteerd geloof ik .....

But anyways.

Today, saaie en relaxte dag. Ik moest in het huis blijven vanwege meeting met ed. Maar heb nog geen meeting gehad en had zelfs vandaag gewoon WEER kunnen duiken -_-; zucht. Erg jammer! :( want ik wil het zooooo graaag! ..

Ik ga in iedergeval nu stoppen, want ik ben erg moe en heb wel weer genoeg getypt!

Fijne (werk) week iedereen, en voor mijn paps: Beterschappppp!! xxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Juni 2012 - 10:18

    Ramona:

    Gek wijf ben.. wist je dat :P

  • 29 Juni 2012 - 13:11

    Ramona:

    Helloowwww.. waar blijven die wilde verhalen van juh... WIL ZE HOREN.. hahaahha :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: