day 12 & 13. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu day 12 & 13. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

day 12 & 13.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

20 Juni 2012 | Spanje, Arona

Hellooo peeps!

Gister 19 Juni was een zeer rustige en saaie dag. De hele dag in in de research room gezeten, bezig met school werk en dat was het zo'n beetje wel. Zo tussen door nog lekker op skype gezeten met vriendjelief en lekker gekletst! <3

Ik even een weddenschap afgelegd met Davy. De verliezer van een potje Wordfeud moest een etentje gaan betalen, en davy was zo zeker van zijn zaak dat hij ging winnen.. quess what. hij verloor! ;P dus nu krijg ik een heeeerlijk etentje van hem! <3 romantisch etentje als ik terug ben! ;D heb er zin in!

In de avond hadden we ene lange meeting. Nieuwe mensen, iemand die vandaag vertrokken is. vanalles...

Het was een lange naccht, want ik heb tot half 2 met Diane in de doyo gelegen, ze was erg verdrietig! We hebben haar kunnen opvrolijken & hebben nog een gezellig avondje gehad! maar nu ben ik vandaag wel heeeeeeeeeeeeeel moe!

vandaag 20 Juni.

Vandaag heb ik eerst terras & topterras schoon gemaakt met esther en Jennifer.. Daarna begon ik aan het appartement want ook die moest spik en span schoon. Het werd namelijk ook gecontroleerd dus ik begon alvast en paar minuten later kwamen er nog een aantal helpen.. helaas heb ik het ene deel van me oplader & me jasje niet terug gevonden! :( helaas, want die moet ik wel hebben!!

Nu is ed er, dus maar zien wat er van de dag komt ;) zometeen eerst weer een meeting.. ben benieuwd, en ook benieuwd of ik 1 van degene ben die hier mag gaan autorijden! ;D wel scary en moet er nog even snel goed over na denken of ik het wil! ;P

Fijne dag iedereeeeen!
xxxxxxxxxxxx

  • 20 Juni 2012 - 13:45

    Ramona:

    GEWOOOOON GASSUHH!!! met die waggie... hahahahhahah laat die mensen nooooooit vergeten dat je daar op dat eiland zat hahahhahahahaha owww... sorry dolle bui :P

  • 20 Juni 2012 - 15:43

    Pappa:

    Doe alsjeblieft voorzichtig in die bergen. Het is heel anders rijden dan in de polder. Kus pappa

  • 20 Juni 2012 - 17:52

    Mariette:

    Het is zéker anders rijden, maar dat had je volgens mij al wel gemerkt als je met anderen in de auto heen en weer zat ;).
    Gaan jullie binnenkort nog naar Los Gigantes? Die haven is klein maar wel héél gezellig, en ligt aan de kliffen! Héél mooi! Masca ook, ligt tussen de kliffen ;).
    Succes in elk geval nog even, en nog altijd: veel plezier!! :)

  • 23 Juni 2012 - 22:02

    Aap:

    conrolle ? :O ik had zwaar de bende overhoop gehaald controlleer dit maar eikels ik betaal hievoor mak jij maar schoon voor mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: