-- One4you & research. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu -- One4you & research. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

-- One4you & research.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

12 Juni 2012 | Spanje, Arona

Goedenmiddag everyone!

Gister moest ik samen met Emilia op de boot: One 4 you. De eerste trip was lekker rustig, we hoefde niet veel te doen dan alleen de mensen broodjes te brengen aan het begin van de trip. Er waren genoeg crew leden die achter de bar stonden of gingen schoonmaken.. dus we konden lekker relaxen en wachten tot er wat dieren voor bij kwamen. Op de eerste trip kwamen we meer tegen dan de standaard pilot whales. we zagen ook nog Common Dolphins & striped dolphins! ;D Echt super leuk om meer te zien dan de pilot whales. Alleen jammer dat de dolfijnen niet zo dicht bij kwamen en dat ik ze gewoon NIET op de foto kreeg. ze waren veel en veel te snel!

Voor dat de 2e trip van deezelfde boot vertrok besloten we maar te blijven. Er kwamen 3 jonge mensen met waterpistolen aan , een kerel verkleed als captain jack sparrow en ze kwamen aan met allemaal drank. Toen we besloten om te blijven en de boot klaar was voor de komst van nieuwe mensen, kwamen er ineens een heleboel jongeren! alleen maar jongeren! ;O
De boot vertrok en wij hadden zoiets van; ehhhh.. wtf is dit ? ene party boot ofzo ??

En ja hoor. De muziek werd gestart, er werden mensen op de tafel gelegd en er werd ene hoop drank in gegooid. Helaas zei de kapitein (die overigens nl's was) tegen me dat hij niet wist dat wij het niet wisten.. dus mochten we relaxen. Ja meer kon ik niet doen want we zag maar 5minuten pilot whales en toen vaarde ze weer verder. Beetje jammer dus, maar wel fun om te zien..

zo heb ik bijvoorbeeld gezien hoe drank bij elkaar in goten, hoe ze al zoenend met 5 op een rij drank moestren door geven, gezien hoe de meiden tonijn in & buiten hun bikinibroekje + tussen dfe tieten & dat de jongens het maar moesten weg likken... net als van top tot teen onder de slagroom & dat weg likken.. wie het meeste weg likt in de paar seconden.

Het smerigste was dat de jongens in hun blote kont moesten liggen, reep chocola in hun kont kregen en de meiden er aan moesten zuigen.. facking vies!!
maar wat dan wel weer leuk was, was dat 4 jongens geblinddoekt werden,en opdrachten moesten uitvoeren. 1e opdracht was ga je beste move laten zien wantje komt een leuk meisje tegen in de discotheek. (toen viel er 1 af) daarna was er nog een opdracht (nummer 2 viel af) en toen werd er gezegt; het meisje gaat met je mee naar huis, wat doe je dan? je gaat met haar naar bed en hebt seks. wat doe je; dus de jongens waren beetje half aan het droogneuken overal tegen aan. en halverwege dat viel nummer 3 af. Nummer vier was nog over en het verhaal ging verder: je word wakker de volgende dag, meisje is weg en je denkt shitt maar het was ene leuke avond. Dan merk je dat je jeuk hebt, door haar. (soa ofzo) en dus ga krabben. dus die jongen stond in zijn boxer te krabben want zijn zwembroek was bij ronde 1 al door iemand van zijn lijf af getrokken. toen zei dat meisje; misschien als je je boxer uit doet, dan kan je beter krabben. dus die jongen doet zijn broek naar beneden en gaat krabben! en dan ineens zegt ze; en weet je wat he meest lullige aan deze opdracht is? Je stond gewoon alleen!!! ..
zoo gemeen, maar zooooo grappig! ;P haha.

Het was dus een leuke trip. Einde van de trip hielpen we de boot opruimen/ schoonmaken en kregen daarna een fles wijn, fles cola & een fles sprite mee terug ;D nice dus!

alleen niet zo leuk was het 3uur wachten op de andere 2 die facking laat terug waren. en je moet met 4 zijn weer, anders word je niet opgehaald. dat kost teveel benzine!

Eenmaal terug in het huis, nog even geskyped met me schatje, die ik zoooooo ontzettend mis! <3 en nog even alle datasheets, finshots & petities ingevoerd! :)

Vandaag.

Vandaag een rustige dag, maar ook weer niet. Vanochtend eerst met 2 andere: Amelia en Lori de terras & topterras schoon gemaakt, en toen Rosa er achter kwam dat ze de research room vergeten was, toen heb ik haar daar ook nog even mee geholpen! :) Daarna besloot ik om het appartement schoon te maken en gewoon alles in lade gooien, want ik was helemaal klaar met de troep en niemand luisterd, of ruimt iets op. Ik heb dus het appartement schoon gemaakt en alles in lades gegooid .. mensen vinden het wel :) was er behoorlijk klaar mee!

Daarna kon ik eindelijk even lekker zitten en rusten. niet helemaal rusten want moet gewoon weer verder met me schoolwerk natuurlijk! .. zucht!

Ik ga nu dus verder met huiswerk, even dit bijwerken en dan maar evean kijken wat er te doen valt..

Fijne dag allemaaaal! xx

• 12 Juni 2012 - 13:20

Ramona:

hahhaahah.. lijkt wel een beetje op zo'n film horror verhaal waar al die jongeren wilde dingen uitvreten en uiteindelijk blijft er geen eentje meer over hhahahhah

• 12 Juni 2012 - 13:54

Selma R. Mastenbroek: