Weekend! - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

10 Juni 2012 | Spanje, Arona

Vrijdag 8 Juni.

Ik had een super avond en een super nacht! echt wauw. De tijd van me leven..

Vrijdag eerst de hele dag in de research room bezig met school opdrachten voor school en ben al weer een stukkie verder.. Om 2uur ontmoette we dan eindelijk Ed.De hoofd van AWF ;) erg leuk maar wel erg spannend. De meeste nieuwelingen liepen half te shaken en te zenuwen voor de ontmoeting en ik .. tjah het was spannend maar was niet echt nerveus ofzo. hij kwam gewoon binnen stappen!

Was wel leuk om hem te ontmoeten maar hij praatte toch nog best wel erg onduidelijk..
De nieuwelingen hadden om 2uur een meeting met Ed. hier in werd wat verteld over AWF en de projecten wereldwijd. Daarna moesten we ons voorstellen en kregen we allemaal onze eigen project. Diane en ik hebben samen gekozen voor fotografie dus mogen ook samen met hem project aan de slag. Echt super leuk! heb er ook onwijs veel zin in! ;D

Daarna hadden we dan tijd om ons op te dutten en klaar te maken voor zowel meeting als uitgaan. :) Ik was al vrij snel klaar dus ging ik maar chillen in de Front appartment bij Esther & Celeste. Erg gezellig! :)

Eenmaal iedereen klaar met de laatste dingen invoeren, konden we eindelijk om 9uur de meeting gaan doen. Dit was al snel afgerond en even anders dan anders. In de meeting word verteld welke dieren er zijn gezien die dag, op welke boot etc. Eigenlijk een wat papier werk kort samen gevat!
Daarnaast heette we Michelle welkom in ons appartement! Ze is nieuw, en ook de oudste van de groep nu, namelijk 44. Op Theresa na! :)

Daarna gingen we naar een plek waar we elke vrijdag gratis mogen eten als vrijwilligers van AWF. Het eten was echt onwijs lekker! Vis, brood en gewoon jumjum! ^^ .. alleen drinken was zelf betalen maar alles is maar 1.50! :)

Na het eten hebben we alle tafels op zij geschoven en zijn we lekker uit ons dak gegaan! Het was echt een super leuke avond! Iedereen heeft zo'n beetje met elkaar gedanst en zowel meiden die met andere meiden schuurde als jongen die met elkaar schuurde(danste, knuffelde) en gemixed. Het leek zo nu en dan wel 1 grote orgie, maar het was gewoon als lekker als idioten gedragen :) Lekker veel met Celeste, Esther, Janneke etc gedanst! Super leuk! & ook zeker een avond om nooit te vergeten! ...
Daarnaast vergeet ik niet meer dat MAMA Canaria Theresa helemaal stuk ging om een grappige manier van dansen ik deed. oftewel: door de knieen, rond naar achter en shaken, met me armen op de ritme mee. hahaa. Te grappig om haar zo zien stuk te gaan om mij! :)
Rond een uurtje of half 2 was iedereen bijna wel moe en gingen we maar richting het huis om te gaan slapen..

Zaterdag 9 Juni.

Zaterdagochtend stonden we weer vroeg op om rond kwart over 10 al de bus te pakken naar het strand. Ik was wel een beetje brak en behoorlijk moe, maar verder nergens last van.. Aangezien ik niks tot amper dronk! In de bus naar het strand was iedereen beetje rustig, alsof we allemaal nog niet helemaal wakker waren! :)

Eenmaal op het strand zijn we lekker gaan relaxen, beetje langs de winkeltjes wezen lopen met Celeste en Esther en lekker wezen zwemmen + eten! Gewoon een relaxt dagje maar toch zo nu en dan ontzettend warm! Gelukkig niet verbrand! ;D SUPER TROTS!

In de zee zijn Celeste, Esther en ik nog even wezen zwemmen naar de boei. Achteraf niet zo heel ver, maar de terug weg echt ONTZETTEND zwaar! ;P

Rond een uurtje of 5 gingen we naar het restaurantje waar we hadden gereserveerd om te gaan eten. Eerst heb ik Lasagna gegeten maar dat vond ik eigenlijk niet echt wat, en daarna heeeeeeeeerlijke zalm met patatjes & hele lekkere mayo! <3 supeer lekker!
Iedereen was happy, want er hing een grote tv met voetbal op! Nederland-Denemarken.. :) En janneke & ik zeiden expres dat Denemarken moest winnen. Janneke gewoon voor de fun en ik voor zowel fun als omdat me familie deens is! :)

Toen we eenmaal klaar waren na zoveel uur gingen we weer richting Taxi. een aantal mensen liepen een klein winkeltje in en we zijn onze nieuwe vrijwilliger michelle van 44 gewoon vergeten! ;O Daar kwamen we op de terug weg pas achter. Gelukkig was ze al snel en veilig terug. Had ook niet anders verwacht :)

In het appartement nog weer even douchen en optutten en toen richting Las Americas waar je veel uitgaansgelegenheden hebt. We gingen naar 3 clubs. De eerste was: Oasis .. Daar hebben we met zijn allen op het podium staan dansen waar 2 palen stonden om te paaldansen.. Ook heb ik natuurlijk even met Diane even alleen op dat podium gestaan.. Erg leuke tent, goeie muziek en onwijs gezellig! De 2e was: Rehab. Die zat vrijwel er bijna naast. dit was heel klein maar wel gezellig! Hier had je ook een paal staan maar dan op de bar. De bar was hoger dan het podium van oasis dus ik gokte daar maar niet op met me jurkje! :) De laatste was: Sound of cream. Mooie tent en een leuk sfeertje. Alleen vond ik deze toch niet zo leuk als de eerste! :) en deze was ook niet zo heel druk.. Dit zijn eigenlijk de standaard 3 van het uitgaan op de zaterdag..

Daarna zijn we nog even wat gaan eten waarbij ik met Celeste samen sjans had met een jongen, maar we hadden beide zoiets van; gaa weg, we willen eten!
Dus na 10minuten toen we zeiden dat we allebei een vriend hebben was hij snel weg! :) gelukkig maar!

Wat ik zo grappig vond is dat MAMA Canaria Theresa eigenlijk als een verantwoordelijke zou moeten gedragen.. maar ze goot iedereen vol met flessen champagne! :) hahaha. TOPPER!

Rond een uurtje of half 5/ 5uur gingen we terug met de taxi en waren er al snel. Toen we aan kwamen sliepen er al een aantal wat en 1 meisje (jonge michelle) die was aangeschoten/ dronken en die wou totaaaaal neit luisteren! Eerst wou ze nog in het huis wat drinken maar dat kon niet. Toen ging ze maar in de keuken zitten en ging vervolgens muziek op zetten! er wouden mensen slapen.. dus ik zei er wat van en ze luisterde amper tot niet! Toen bente eenmaal haar laptop dicht klapte om de muziek stop te zetten, wou ze een peuk op gaan steken.. in de keuken! Als ik daar wat van zei werd ik vies en vuil aan gekeken. uiteindelijk na een uur tijd heb ik haar en de andere 2 mensen in bed gekregen! Like hell. Uiteindelijk sliep ik dus pas om 6uur....

Zondag 10 juni.

vandaag heeerlijk lang uitgeslapen. Lekker hele dag luieren in de Dojo. (dat is een plek om lekker te chillen) en gewoon relaxen. - niet dat de dag echt super was, aangezien er nog wat probleempjes waren- maar voor de rest wel relaxt. Ook nog even een super berg afwas weg gewerkt van 25 personen en dan voor 2dagen!! Ja ja, goed bezig he?! :)

Straks lekker eten, douchen en dan wel zien. Vanavond stemmen op volunteer van de week! We zijn benieuwd. ik denk dat ik al weet op wie ik ga stemmen! :)

Kortom. Ondanks de upss en downs toch een onwijs leuk weekend gehad! Foto's volgen nog :) ..

xxxxxxxxxxxx

  • 11 Juni 2012 - 14:05

    Ramona:

    ZOZO... jij hebt dus een behoorlijk druk maar gezellig weekend gehad... doe je beter dan mij.. want ik ben weer eens verkouden bah bah... maar nog wel gezellig naar het feest geweest van de tante van Roy. Hij wilde met me dansen maar daar had ik niet zo'n behoefte aan met me kop vol snot... hahahhaha


  • 11 Juni 2012 - 14:06

    Ramona:

    maarre... trouwens.. ik wil foto's zien... schiet toch eens op .. ben benieuwd ja...!! hhahhaha xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 38260

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: