Vrijdag 6 Juli tot 12 Juli 2012. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Vrijdag 6 Juli tot 12 Juli 2012. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Vrijdag 6 Juli tot 12 Juli 2012.

Door: mypathtowildlife

Blijf op de hoogte en volg Selma

12 Juli 2012 | Spanje, Arona

Vrijdag 6 Juli 2012.

Vrijdagavond was echt een top avond! Het was namelijk ook 1 van me beste avonden op een vrijdag! Ik kan eigenlijk niet uitleggen hoe & waarom, maar het was gewoon ontzettend gezellig.

We kwamen aan (welliswaar later) en het zat al helemaal stampvol. Veel mensen moesten eigenlijk ook staant eten of buiten. Ik ben maar buiten gaan zitten op de stoep met het bord (+ kommetje met soort van soep achtig spul) op me schoot. Ik kon niet even fatsoenlijk zitten want matt begon al van mijn eten te jatten en zijn brood in mijn soep te dippen! ;P

Later nog even aantal minuten gezeten aan de tafel die alweer half leeg was met een aantal hele gezellige mensen, even grappen & daarna de tafels opzij geschoven! Ja Ja, als ik da niet had gedaan, dan hadden we ook niet kunnen dansen! Gelukkig waren er 2 meiden zo lief om halverwege te vragen te helpen! ;D Erg fijn..

Hele avond lekker gedanst, lol gemaakt, lekker gek gedaan & erg naar me zin gehad!

en toen .. Toen ik buiten zat, was Hedi al helemaal dronken. ik zat tegenover hem en hij viel telkens bijna om, dus ben ik maar naast hem gaan zitten en rechtop gaan houden!
Paar minuten later besloot ik hem maar naar het huis te brengen, en met een beetje moeite is het me gelukt! ;) Daarna was het nog moeilijk om hem en constant van de straat af te houden en hem stil te krijgen ..
Eenmaal in de huis ging hij in de Doyo liggen, en ik ben maar naast hem gaan liggen om te wachten tot hij in slaap viel en hem zn mond laten houden. Wat overigens erg grappig was!

Toen hij eenmaal sliep kwamen Callum & Ellen ook in de doyo liggen want Ellen was ook dronken.. We waren dus met zn 2en voor ze aan het zorgen. Later ben ik zelf ook in slaap gevallen en callum was er ook in slaap gevallen! ;P Dus lagen we dan met zijn 4en.

Midden in de nacht werd ik wakker omdat Hedi wakker werd, rechtop ging zitten en over zijn nek ging .. Niet echt lekker dus. GELUKKIG niet aan mijn kant ;P Daarna was het heel moeilijk om hem weer terug in slaap te krijgen omdat hij erg lacherig was en nog steeds dronken. Ik ben rond 2/3uur vertrokken vanuit hellens en ik heb denk ik maar 3/4uurtjes geslapen ;O

De volgende ochtend kregen we 10 duizend vragen wat er gebeurd zou moeten zijn in de doyo, -_-' en verhalen gingen alweer door het huis heen! Fijn zo'n groot huis! Wij weten beter en trekken dus ook niet veel van aan, alleen is het niet echt leuk..

Zaterdag 7 Juli 2012.

Zaterdag ochtend wou ik naar het strand gaan maar een heel klein groepje ging maar en die waren al weg (wat ik niet wist) dus ik was eigenlijk beetje aan het niksen in het huis en teresa vroeg mij mee te gaan naar het vliegveld om een engels meisje op te halen .. Dit heb ik gedaan! Wat een topmeid! hahaha, erg met haar gelachen de hele dag.

Ook zijn bente en ik naar dokter fish gegaan. We hebben visjes aan onze voeten laten knabbelen voor maar 8 euro! Dat was erg goedkoop & ook erg grappig aangezien we erg gevoelig zijn als mensen aan onze voeten zitten. haha we werden dan ook heel hard uitgelachen! ;D

Daarna zijn we naar het strand gebracht. We hebben de groep opgezocht en hebben lekker gepraat over van alles en nog wat in de zee.. toen we eigenlijk beetje klaar waren met praten kwamen we er achter dat we een flink stuk waren afgedwaald! ;O We moesten dus het hele stuk terug zwemmen xD wat overigens best grappig was! ;P

Beetje op tijd terug naar huis gegaan, klaar gemaakt voor uit gaan en op naar de clubs! Het was niet zo'n toffe avond als de normale zaterdagavonden maar het was alsnog leuk en gezellig! ;D Beetje gek gedaan, gedanst op de bar etc!

In de nacht zijn we terug gekomen rond 5uur en ik ben opgebleven tot 7uur. Wat ik in die tussen tijd heb gedaan weet ik eigenlijk niet zo goed. Wel werd me verteld dat ik op een vage manier in slaap ben gevallen bij de doyo. Rond 7uur zijn MJ en ik maar naar het appartement gegaan om nog even te slapen voor 3uurtjes aangezien we naar het strand wouden.

Zondag 8 Juli 2012.

Uiteindelijk werd het om 1uur pas naar het strand met een groepje mensen. Het was echt een super gezellige dag ;D
In de avond zijn we aardig laat nog gaan eten ergens ( Jess, MJ, Amanda, kim & ik) en waren dus rond 10uur ofzo pas terug in het huis terwijl we rond 8uur een meeting hadden! ;P Dat werd niet gewaardeerd.

Maandag 9 Juli 2012.

Maandag had ik weer een vrije dag, omdat ik ging duiken! en dit was serieus mijn beste duik!! ;D

We zaten in de boot en er waren maar 4 trydivers. Ondertussen dat de instucteurs de trydivers deden, moesten wij ons klaar maken voor de duik. Oftewel. Onze eigen spullen op onze rug en achterover in het water laten vallen. Dit was eerst heel eng maar eenmaal toen ik het deed was het echt super gaaf!

We moesten het allemaal zelf doen nu. Zelf naar beneden, zelf omhoog komen, zelf onze jackets in de juiste stand houden etc. Het ging allemaal goed en was dit keer eindelijk relaxt van begin af aan! ;D Ik was erg trots op mezelf want was de hele tijd erg rustig!

Daarnaast ben ik recht op de schildpad afgezwommen en heb ik minder dan een meter af stand van me ogen hem recht in de ogen kunnen aan kijken en hem aan kunnen raken! Echt WAUW. Me hart ging zwaar te keer want het was echt super gaaf!
Later toen we met zn allen in een kring zaten op de grond, kwamen ze boven ons langs en heb ik ze ook nog even onder het schild kunnen aan raken! Super gaaf!

Iedereen ging voor een 2e duik en ik was de enige die alleen naar huis ging. Ik ben dus alleen met de bus terug gegaan! ;p Werd alleen beetje gestressd toen de bus een klein omweggetje maakte voor een extra stop! haha.

Dinsdag 10 Juli 2012

Vandaag ben ik op de boot geweest. Voor het eerst & met Sophie op de Royal Delphin! ;D
Heel veel nederlanders dus dat was ook erg handig en erg leuk! Kinderen die me hielpen tellen en onder water kunnen kijken omdat de onderkant van de boot van glas is! ;D SUPER!!
Blij dat ik in me laatste week dit nog mocht ervaren op deze boot.

De crew was erg nice, aardige mensen, gratis eten & drinken en achteraf nog een ijsje! .. Die zorgen echt wel goed voor je.

We hadden maar 1 trip en moesten dik 2uur wachten op anderen en de auto. In tusssen tijd zijn we maar de petities in excel gaan zetten op me mobiel. Wat betekend minder werk als we terug waren! Het was dus best wel een beetje een relaxte avond!

Woensdag 11 Juli 2012.

Vandaag zijn we naar Loro parque geweest voor onderzoek. We hebben morgan even mogen spotten & hebben met zijn nieuwe (ja ja NEDERLANDSE) trainer gesproken! En uiteraard ook even met hem op de foto geweest! ;P

Verder was het een leuke en gezellige dag geweest & hebben veel gelachen!

Donderdag 12 Juli 2012.

Vandaag ben ik gewoon in het huis. Beetje aan huiswerk en research doen naar walvissen en dolfijnen. Ook ben ik ondertussen al me spullen bij elkaar aaan het krijgen en beetje bij beetje me tas in pakken! ;P

Word een saaie dag dus. Wel erg rustig want van de 50 mensen zijn er denk ik rond de 15 in het huis.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


  • 12 Juli 2012 - 12:16

    Buurvrouw:

    Niet teveel genieten he!
    wanneer kom je weer su hause!

  • 12 Juli 2012 - 14:43

    Selma R. Mastenbroek:

    haha. ik geniet er juist van!
    Alleen ik geniet niet van het idee dt ik alweer bijna thuis ben en de mensen, het huis, teresa's lekkere gerechten, mooie omgeving, warmte, lizards etc moet missen! ;( Make's me sad!

  • 13 Juli 2012 - 06:46

    Ramona:

    goedzo.. dat je die tas aan het inpakken bent.. vind het nou wel lang genoeg geduurt.. ik mis jou!!! :'(... kom maar snel en veilig terug... IK HEB JOU FF KEIHARD NODIG HOOR!!!.. :) tot zondag lekker wijf.. en feestsuh nog ff... xxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 38262

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: