Wat zo'n uurtje wel niet doet ^_^ - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Wat zo'n uurtje wel niet doet ^_^ - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Wat zo'n uurtje wel niet doet ^_^

Door: Selma

Blijf op de hoogte en volg Selma

28 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Maandag 28 Maart 2016.

What a day, maar al weer een hele leuke! Mijn trip zit er bijna op want morgen is het al weer tijd om naar huis te gaan. Terug naar normaal leven. Uit de vakantieganger modus!

Maar eerst…. Terug naar vandaag! Vanochtend moesten we om 11 uur uitchecken uit het hotel en dat deden we ook. Op dit moment van uitchecken was het voor ons beide nog niet helemaal duidelijk wat we nou precies gingen doen qua overnachting. Nog een nachtje blijven of drie uur terug rijden naar Kettering? Iets om later over na te denken!

We hadden nog een uur de tijd voordat onze afspraak met Max gepland stond dus zijn we naar een groot winkelcentrum gegaan in Bournemouth om een lekker ontbijtje weg te happen, wakker te worden met koffie & ons vast voor te bereiden op een intensief uurtje!

Om 12 uur was het dan zover… Ons (minimaal) uurtje badminton met Jake, Max en met nog een vriend van hun was begonnen. Het was ideaal dat we met zijn vieren waren, want zo konden we mooi afwisselen om de zoveel minuten.
Aan het einde van een intensief uurtje waren alle spiertjes los en was er ruimte voor voldoende spierpijn. Dat is meestal een teken dat je goed gesport hebt en dat je dan ook wel mag stoppen! Dit is maar goed ook trouwens, want ik voel het nog steeds in elke spier in mijn armen en benen….. maar het was het waard! Ik heb een geweldig sport uurtje gehad!

Na het sporten hebben we onze vierde persoon uitgezwaaid en zijn we met zijn drieën nog naar een ijssalon winkel geweest waar je onwijs goed kan eten! Alle calorieën moesten en zouden er weer aangegeten worden.. dat begrijpen jullie natuurlijk wel. Haha! Jake heeft gekozen voor een bakje met drie bolletjes ijs. Mango & brownie waren zijn smaken. Max koos voor een gezonde versie van calorien boost! Hij kreeg een bordje met een pannenkoek, twee bolletjes ijs en op zijn pannenkoek lagen aardbeitjes & bananen stukjes bedekt onder een laag warme chocolade saus.
En mijn lunch? Deze was zo ongezond als maar kan, maar oh wat ik gelukkig! Ik kreeg net als Max een pannenkoek met ijs. Dit maakte mij al gelukkig omdat ik even voor een paar minuten in gedachten verzonk, terug naar de tijd waarbij ik altijd met opa pannenkoeken met ijs at. Good old times! Verder was mijn pannenkoek bedekt met heel wat M&M’s en ook hierop warme chocolade saus. Compleet ongezond, maag vullend maar zo onwijs lekker dat je er nog een week lang over kan dromen! De suikerboost die ik heb gekregen resulteerde ook in het feit dat ik voor de rest van de dag ook geen honger meer had. Trek eigenlijk ook niet…. 

Na ons machtige lunch hebben we Max thuis gebracht, een hotel geboekt en zijn we naar het hotel gereden om in te checken. Dit keer hebben we gekozen voor een ander hotel. Een hotel minder oud van binnen, nog iets goedkoper én aan het strand! Wij waren gelukkig!
Het hotel waar we verbleven heette het Royal Bath Hotel Bournemouth. We hebben de kamer en de badkamer gelijk even bekeken en het zag er goed uit. Op dat moment hadden we ook nog een kleine twee uur de tijd voordat we weer met Max hadden afgesproken. We hebben even een klein dutje gedaan om onszelf op te laden voor een leuke avond!

…… rond een uur of zes gingen we met Max naar de film Batman V Superman: Dawn of Justice. Een leuke nieuwe film die GEEN ondertiteling had en ik dus alles maar zo snel als het ging moest kunnen volgen. Dit ging mij gelukkig ook vrij goed af! ^^

Na de film moesten we Max helaas al weer een afscheidsknuffel geven en uitzwaaien, omdat hij morgen gewoon weer aan het werk moet! De rest van de avond zal vrij kort blijven voor Jake en mij. We hebben net nog even naar een programma gekeken over cover ups van tattoo’s en sinds het einde van dit programma is er ook niet heel veel meer op tv.

Mijn ogen vallen al bijna dicht van moeheid en spierpijn…. Dus ik duik snel onder de warme wol om mijn ogen te sluiten en mijn reis te beginnen naar het verre dromenland!

Night night peeps!

X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 38246

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: