AMAZING! - Reisverslag uit Kettering, Verenigd Koninkrijk van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu AMAZING! - Reisverslag uit Kettering, Verenigd Koninkrijk van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

AMAZING!

Blijf op de hoogte en volg Selma

26 Maart 2016 | Verenigd Koninkrijk, Kettering

Zaterdag 26 maart 2016.

05:45, de wekker gaat af… damn wat vroeg voor een tweede nacht op rij waarbij ik maar vijf uurtjes geslapen heb. Gisteravond was gezellig, maar moest wel even wennen aan alles. De weg naar Jake’s huis (hoe iedereen links rijd) en het constant praten in het Engels. Vandaag op de eerste dag gingen we al naar LONDON toe. We vertrokken om 06:45 van huis richting het station waarbij we om half 8 de trein naar LONDON namen. Het was een uur in de trein. Het eerste half uur moest en zou ik naar buiten kijken, hoe moe ik ook was. Ik wilde Engeland zien en via deze weg kon ik ook heel veel zien! Hoe mooi het ook was, mijn moeheid overwon alles en mijn ogen vielen vanzelf dicht. Het laatste half uurtje heb ik toch eventjes geslapen om mijzelf voor te bereiden op een lange dag in London.

08:30 en eindelijk kwamen we daar aan. Het eerste wat ik zag was politie/ beveiliging met grote wapens zichtbaar in hun armen en handen. Ik vroeg aan Jake of het heel normaal was, of juist nu vanwege de aanslag in Brussel. Jake antwoordde met het feit dat het normaal is daar en was verrast dat ze in Nederland er niet zo bij lopen. We kochten een kaartje en liepen naar de trein/ metro. Ik kon het niet laten, ik moest een foto van ze maken en ben er gewoon heen gelopen! Op dat moment heb ik de twee mannen netjes begroet en gevraagd of ik een foto van ze mocht maken. Één van de twee mannen vond het oke en dus maakte ik de foto. Nog even een bedankje en daar gingen we. Weg uit het mega grote station, de wijde wereld in ….. alles zien wat ik maar wilde zien!

We kwamen uit op station Green park. Dit was waar Buckingham Pallace te zien was. Ook wel het paleis van de Koningin genoemd. Normaal gesproken heb ik zero interesse in het Royal leven, maar wilde er graag naar toe omdat ik wist dat daar hele leuke, grappige mannen stonden in pak met een serieus gezicht. Je weet wel wat ik bedoel. Beefeater mannetjes! ^^ . Helaas te ver weg om een selfie mee te maken, maar toch even kunnen bewonderen!

Vanaf het paleis zijn we door een soort parkje doorgelopen richting de Big Ben. Onderweg daar naar toe kwamen we al best wat eekhoorns tegen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 38249

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: