Een paar nachtjes slapen. - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu Een paar nachtjes slapen. - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Selma Mastenbroek - WaarBenJij.nu

Een paar nachtjes slapen.

Blijf op de hoogte en volg Selma

21 Maart 2016 | Nederland, Dronten

De tijd vliegt als je het leuk hebt!
Het is bijna dinsdag. Dat betekend dat mijn drie avonden bardienst om de hoek liggen en het ook snel vrijdag zal zijn.... nog een paar nachtjes slapen en deze dame stapt op het vliegtuig naar Engeland.

Je zou denken dat vier dagen Engeland maar gewoon een weekend is waarbij je (misschien) een dikke vette vraagteken zal zetten bij dit nieuwe reisverhaal en je afvragen waarom ik dolgraag dit met jullie op deze manier wil delen.

Zoals jullie weten ben ik in 2012 naar Tenerife gevlogen samen met nog een studiegenootje. Dit was voor mij de tweede keer vliegen in mijn leven en zelfs deze keer liep ik veilig achter de persoon aan die alles wist. Van de reis boeken tot aan het inchecken op het vliegveld. Het precies weten van de tijden, het vinden van de juiste gate tot aan het wachten op bagage aan de andere kant. Tenerife .... ik hoefde maar weinig te doen behalve mijn zenuwen in bedwang te houden & te vertrouwen op de persoon met wie ik dit avontuur aan ging.
Nu is het anders... voor het eerst in mijn hele leven ga ik vliegen, en daarmee bedoel ik écht alleen vliegen! Ik heb zelf mijn ticket gezocht op internet, en nu zal ik zelf alle stappen alleen moeten zetten.

Het doet mij even terug denken naar de tijd dat ik zestien was. Een echt dorpskindje dat net geleerd had om alleen met de bus naar kampen te kunnen en al snel door haar vader op de trein naar Rotterdam werd gezet. Die angst, die gedachten en vooral dat gevoel waarbij je benen gingen trillen & je lichaam stond te shaken van spanning... dat gevoel... dat voel ik nu als ik aan vrijdag denk! :0

Ik zal maar gauw beginnen met spullen in te pakken voordat ik dingen ga vergeten van alle spanningen.... als alles goed gaat en ik na vier dagen met volle enthousiasme en trotsheid terug in Nederland kom dan is deze eerste stap geslaagd om vaker te gaan reizen en wat van de wereld te gaan zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Selma

--

Actief sinds 29 April 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 38190

Voorgaande reizen:

25 Maart 2016 - 29 Maart 2016

Een lang weekend Engeland... alleen.

26 Mei 2013 - 05 Juli 2013

Stage Olmense Zoo belgie.

03 Juni 2012 - 16 Juli 2012

AWF Volunteering/ internship Tenerife

Landen bezocht: